silverballer
silverballer
Hitman Menu
 
Download Menu
 
Log In
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
More!!!!!!!
Indulás: 2006-07-08
 
Vote
Szerinted az oldalon lévő játékok közül melyik a legjobb?

Hitman:Codename47
Hitman:Silent Assassin
Hitman:Contracts
Hitman:Blood Money
Vietcong 1.1
Kill Switch
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Links
 
Divízió88
 
Music
 
Alongplays
Alongplays : Hitman:Contracts

Hitman:Contracts

  2006.07.08. 12:27

A hitman3 végijátszását láthajátok itt

Asylum Aftermath Nem egészen olyanra sikeredett legutóbbi küldetésed, mint amilyenre tervezted, hiszen súlyos sérüléssel botorkálsz haza, egy albérletbe. A nappaliban állva hallucinációid támadnak - így elevenedik fel benned a 2000-es romániai megbízatásod egy elmegyógyintézetben. Ekkor tetted el láb alól megalkotódat és mesteredet, és ekkor szöktél meg a bérgyilkosokat tucatszámra előállító intézetből. Miután felvetted a kocsi kulcsát a földön fekvő áldozattól az egyetlen kijáraton távozhatsz a szobából. A célod a térképen (M) jelölt lift elérése lesz. Az első emeleten az egyik gumiszobában találsz egy kényszerzubbonyt, ezt vedd fel, és a fegyvereidet tedd el (Q), és sétálj ki az udvarra, és a kocsival távozz az épületből. The Meat King's Party Romániában maradsz - a következő megbízatásod egy partira szól, ahol a híres húskirályt, valamint egy még hírhedtebb romániai ügyvédet kell eltenni láb alól. Plusz a megbízó - vélhetőleg a húskirálynál - fogva tartott lányát is ki kell szabadítanod, amennyiben életben találod. Kezdéskor ölts álruhát, a kamionban heverő hentes gúnya tökéletes inkognitónak bizonyul. Csak arra vigyázz, hogy mielőtt belépsz a helyiségbe, dobd el az összes fegyvered (Q), mert a kapunál történő motozás során nagy a lebukás veszélye. Miután bekerültél próbálj elvegyülni a tömegben, és középtájék felé orientálódni, mert itt található egy öltöző. Az öltözőben vedd le az álcádat, és vedd fel a pincér ruhát, így könnyebben elvegyülhetsz a tömegben. A déli részbe érve vedd fel az ópiumos pipát a pultról, és a háremtermek környékén vizsgálódva keresd az eligazítás (B) során megismert ügyvédet.Az álarcos tagot elaltatva lépcsőzz fel a hátsó termek utáni feljárón, majd miután leeresztetted a falon található gombbal a függönyöket, adj egy sorozatot a húskirálynak is. Az elrabolt lány szintén a felső emeleten található - csak az épület északi szárnyában, úgyhogy innen nem tudod megközelíteni. Lépcsőzz le, és a bejárattól nem messze keresd meg a másik feljáratot. Ez egy kisebb részbe vezet, ahol a húskirály őrült testvérével találkozhatsz, lásd el a baját, ezután már csak jelentést kell adni a halott lányról, és távozni a kamionok irányába. The Bjarkhov Bomb Először is üsd le a repülőbe érkező rakodómunkást, majd vedd fel a ruhát. Kapj fel egy elemózsiás kosarat, és indulj el jobb kéz felé, majd beszélj az egyszintes épület konyhájában tartózkodó taggal. Ő egy beépített ügynök, és elmondja neked, hogy a tengeralattjáró felrobbantásához három egyszerre végrehajtott robbanás szükséges. Vedd fel a mérget az asztalról, és tedd bele a levesbe, ettől az első célpont hamarosan berohan a wc-be, ahol egy hangtompítós pisztollyal végezhetsz vele. Vedd fel a ládát, és keresd meg a sínautót, vonatozz át a túlsó végére, egy bázishoz érkezel, vedd fel a bombákat a lenti raktárból, majd menj fel a lépcsőn, végig a folyosón, ott lesz a kapitány, akit szintén el kell tenned láb alól. Ezután vedd fel a kulcsot, majd menj vissza a sínekig, innen balra találod a tengeralattjárót, menj le a létrán, és helyezd el a bombákat a megfelelő helyre, ezután vonulj fedezékbe, és robbantsd fel. Utána már csak vissza kell menned a repülőgéphez, és távozni a fagyos orosz éjszakából. Beldingford Manor Időközben a lakásodra érkezik egy orvos, akit az ügynökség küldött, de te teljesen önkívületi állapotban vagy, füledben még mindig az az esős délután lüktet, amikor Giles Northcottot kellett kiszabadítani egy hétvégi vadászat során... Miután kikötöttél a motorcsónakkal a hétvégi ház végében, ahol egy kertrészbe kerülsz, ahol jobb kéz felé egy ajtót kell keresned. Innen tartva az irányt, hamarosan egy istálló elé érkezel, de nem menj be a bejáraton, hanem nézz inkább a pajta mögé, ahol kihúzva a TV kábelét, idecsalogatod a biztonsági szobában ülő őröket. Miközben ők a tv adás helyreállításán fáradoznak, te addig elcsenheted a szobában lévő kulcsot. De mielőtt még bemennél a pajtába, az oldalsó fészerből vedd fel a permetezőszert, és tedd bele a lovak itatójába, hogy ne csapjanak zajt. Ezután menj be, és szabadítsd ki Northcottot. Ezután indulj el a sövénylabirintushoz, ennek a dél-nyugati felében egy lejárót találsz, menj le, és vedd fel a benzines kannát az asztalról, majd a házba érve menj fel a második emeletre, innen az egyik sarokszobából egy szekrényajtón keresztül menj fel a harmadikra, és a kannádat a kéménycsőbe dobva elegánsan elintézheted a fiatalabb Beldingfordot. Most már csak az idősebbet kéne puskacső végre kapnod, ehhez használd a bal oldali létrát, aztán balra elindulva tépd fel a szemközti háló ajtaját, és itt találod az utolsó célszemélyt. Ezután menj vissza a motorcsónakhoz, és a pályának vége. Rendezvous in Rotterdam Miközben kábultan fekszel, és a cég orvosa próbál segíteni rajtad, újabb emlékképek jönnek elő Hollandiából. Ahol egy olcsó albérletben várakozva kapod meg a feladatot, vissza kell szerezned néhány fotót, és az előtted sikertelenül járt magánnyomozót, és a fényképek jelenlegi tulajdonosát is el kell tenned láb alól. Indulj el az egyik kijárat felé, majd a teherautónál várd meg az arra járőröző motoros bandatagot. Bújj el a teherautó mögött, és a megfelelő pillanatban kapd el. Miután felvetted a ruháját, menj a bal oldali kijárat felé az udvarra. Az őrbódénál találsz egy VIP kártyát, vedd fel. Ezután a jobb oldali épület pincerészében keresd a bukott nyomozót, végezz vele. Ezután menj az épület első emeletére, ott a mulatórészben a szmokingos kalapos úriembert keresd, nála lesznek a fényképek. Miután vele is végeztél, már csak a nagyfőnök van hátra, őt a második emeleten keresd. Intézd el, és emeld el a széfjéből a pénzel teli borítékot, majd menj a térképen jelzett exit pontra. Deadly Cargo A holland kikötővárosban maradsz, az előbbi bandával üzleti megállapodásban lévő Boris Ivanovich Deruzhkát kell hatástalanítanod, mielőtt a rendőrség elfogná, ás kihallgatná. Először menj be a bárba, ahol megtudhatod, hogy az egész kikötőt lezárták az akció miatt. Kérd meg a táncos hölgyet, hogy terelje el a figyelmét az utcán várakozó motorosnak, így nyugodtan rátapaszthatod a nyomkövető berendezést a motorra. A rendőrség által lezárt területre a bár egyik pincéből nyíló ajtajából juthatsz el, de vigyázz, hogy ne kelts feltűnést. Ezután dobd el a fegyvereidet, majd ölts magadra dokkmunkás álruhát, amit a felső kis kabinban találsz meg. Miután megmotoztak, a hajó faránál levő tornafedelet nyisd fel, így a raktárakba kerülsz. A középsőben találsz egy gengsztergúnyát, míg az egyik szélsőben egy igen hatásos fegyvert. Most már csak a kapitányt kell eliminálnod, de ha a rendőrség ellepi a hajót, akkor sincs baj, mert a kapitányi hídon átöltözve szabadon kisétálhatsz. Traditions of the trade Nahát, egy Budapesti pálya! Vedd fel a halottól az igazolványát, és a Diana által írt levelet, majd dobd el a fegyvereid, ugyanis a fémdetektor miatt nem viheted be őket. menj a portára, ott megkapod a szobakulcsod (301-es szoba) valamint megláthatod a vendégkönyvből, hogy a célpont a 202-es szobában tartózkodik. Menj fel a harmadik emeletre, a szobádba, ahonnan az erkélyről mássz be a szomszédos 302-es szobába, és vedd fel a londíner ruháját. Ezzel menj le az első emeletre, keresd fel a hátsó részleget, ahol a fehér ruhás Fuchs tesót kell eliminálnod. Vedd el tőle a kulcsot, és keresd fel az első emeleten a 108-as szobát, ahol átöltözve máris rendőr lettél. Majd menj a 202-es szobába, ahol a zuhanyzó Fuchs-ot kell elintézni. A táskát, a ne zavarj táblát, valamint a borítékot vidd magaddal, és öltözz át testőrnek. Innen keresd fel a 312-es szobát, ahol pakold be a tölteteket a táskába, és menj ki a bejáraton, ahol egy fekete autó vár... Slaying a Dragon Most a Triád fejesek találkozóját kell meghiúsítani, lelőni a vezetőt, a tárgyalót életben hagyni. Indulj el a város túlsó végébe, a keleti részbe, ott a zöld lampionokkal díszített épületbe. Menj fel a 4. emeletre, ahol hangtompítós fegyvereddel intézd el az ablaknál álló őrt, majd vedd fel ruháját. Bent cserérlj helyet a mesterlövésszel, és keresd a piros ruhás alakot. Ha megvan, húzd meg a ravaszt, és gyorsan szaladj fel az ötödikre, ahol a lépcsővel szembeni ajtót kinyitva egy civil ruhát találsz, ezt vedd fel, így már nyugodtan kisétálhatsz az épületből. The Wang Fou Incident Ebben a küldetésben a Kék Lótuszt, és egész bandáját el kell tenned láb alól.Menj fel a létrán, onnan be az épületbe, ahol ha mindenki összegyűlt, intézd el őket, de vigyázz, masszívan fel vannak fegyverezve. Miután az épületben mindenki életét vesztette, menj a főút végére, mert ott van még két őr, miután velük is megvagy, indulj a kijárat felé... The Seafood Massacre Ölts magadra a szakácsruhát, az étterem pincéjébenmost meg kell keresned a Vörös Sárkány vezetőjét, aki a csatornafedélnél áll, lődd le, aki beleesik a csatornába, ott biztosan nem találnak rá, most már csak a ruháját, meg a medálját kell elzsebelned. Menj be az épületbe, és intézd el a követséget, hagyd ott az amulettet, és távozz a fekete autóval. The Lee Hong Assasination Most, a szervezet fejét Lee Hongot kell elintézned. Az ügynökség egy beépített embere segítene neked, de gyanús körülmények között eltűnt. Menj be a konyhába, ahol a szakácsot elintézve, és felvéve a ruháját máris szabadon járhatsz az épületben. A pincébe érve az egyik oldalsó szobában megtalálod a fogságban tartott ügynököt, aki elmondja, hogy Hong a testőrével együtt a hátsó villarészben tartózkodnak. Keresd meg a liftet, menj fel a második emeletre, majd a japánkert híd alatti részén egy csatornába mászhatsz le, ami majd a motorcsónakhoz vezet, amivel el kell menekülnöd, de addig keresd meg a második emeleten Hongot, és testőrét, miután legyőzted őket, egy széfkombinációval leszel gazdagabb, amit a pincében a páncéldoboznál használhatsz. Miután megvan az ereklye, menj a már említett motorcsónakhoz, és távozz az országból. Hunter and Hunted A történet visszatér önmagába, párizsban vagy, a motelszobádban, a rendőrség körbevette az épületet.A folyosón található kapcsolót lenyomva megszüntetheted a világítást az épületben, a liftaknába lemászva meglóghatsz a rendőrök elől, a hátsó ajtón keresztül egy sikátorba érve az egyik rendőr ruháját felvéve már szabadon közlekedhetsz. Keresd meg a rendőrautóknál a felügyelőt, miután megölted, az egyik mellékutcán leléphetsz. Gratulálok, végigvitted a Hitman: Contracts-t!

 
NO cuss in chat!
 
Chat
Név:

Üzenet:
0 / 250
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Time
 
Calendar
2025. Április
HKSCPSV
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
<<   >>
 
Vietcong Menu
 
Kill Switch Menu
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!