silverballer
silverballer
Hitman Menu
 
Download Menu
 
Log In
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
More!!!!!!!
Indulás: 2006-07-08
 
Vote
Szerinted az oldalon lévő játékok közül melyik a legjobb?

Hitman:Codename47
Hitman:Silent Assassin
Hitman:Contracts
Hitman:Blood Money
Vietcong 1.1
Kill Switch
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Links
 
Divízió88
 
Music
 
Alongplays
Alongplays : Hitman 2:Silent Assassin

Hitman 2:Silent Assassin

  2006.07.09. 13:10

A Hitman2 végigjátszása

tok: Az épületben a legfelső emeleten van a köpcös kis emberke. Őt ki kell nyírni és el kell venni tőle a kulcsot ami a pincében névő szoba ajtaját nyitja. Ott viszont nincs senki mert a fogjot már elvitték máshova. Tehát el leht hagyni a helyszínt. Ehhez a kocsit kell használni ahhoz viszont kell egy kulcs ami az egyik fegyveresnél van. Ő a dagi fickó aki alapból a medence körül sétálgat. A Szentpétervári megfigyelés: Ki kell nyírni egy tábornokot egy megbeszélésen. A metróban megtalálod a mesterlövész puskát. El kell jutnod a tárgyalóval szembeni épület 3. 4. emeletére és amikor odaértél, a csajszi megsúgja ki melyik embert kell kinyírni. Egyenruhába lesz, sokat iszik a jobb kezével és nem dohányzik. Csak őt szabad kinyírni a teremben! Ha vége van vissza a metróba és vége a küldetésnek. Kirov parki találkozó: Fel kell venni a megjelölt helyen a bombát és a csatornán keresztül fel kell helyezni az autóra amivel az egyenruhás figura jött. Ezután a másikat akivel beszélget már simán ki lehet lőni, Ő van civilben. Amikor a katona el akarja hagyni a helyszínt felrobban az autó úgyhogy különösebben nem kell rá odafigyelni. Ha készvan vissza az indulási pontra. A Földalatti torpedó: Fel kell szedni a felszerelést (bomba, detonátor, személyi hívó és telefon) majd bejutni a központ épületébe. Szerezz egy tiszti egyenruhát és keresd meg a kamera-szobát és ott a szervert. Lődd ki és így viszonylag szabadabban mozoghajtsz. Lent a 2. szinten van a fogoly éppen kihallgatáson. Menny be a mellette lévő szobába és dobd le a személyi hívót. Csörgesd meg a telefonnal és őld meg a generálist amikor átjön a kihalgató szobából. Most már be tudsz menni a fogolyhoz. Szabadítsd ki és irány az első szint. Ott az egyik raktárnak a fala szomszédos a csatornával. Robbantsd be a bombával és nyomás a kivonási ponthoz. Meghívás egy partira: Vedd fel a mérget a kijelölt helyen és juss be a követség épületébe az alsó szinten keresztül. Vedd fel a pincér ruhát és a konyhában a peszgős poharakat. Fel az emeletre. Keresd meg a Zhupikov tábornokot (épp az egyik pincércsajt zaklatja) és kínáld meg egy kis mérgezett pezsgővel. A nagykövetet kell megkeresni és feltűnés nélkül követni. Lesz a partin egy specnaz katona is aki megöli a nagykövetet és elveszi tőle az aktatáskáját. Te meg vedd el tőle majd juss ki a kivonási ponthoz. Haymoto nyomkövetése: Juss be az épületbe a hátsó bejáraton keresztül. A raktárban keresd meg a halat és szedd ki belőle a mérget. A konyhában van egy tál étel. Rakd beke a nyomkövetőt és a mérget. Ezután már csak várni kell hogy a Hayamoto megegye a kajával együtt. Ha minden jól megy akkor meghal és ezzel vége is a küldetésnek. Már csak el kell jutni a kivonási pontra. Titkos hely: El kell jutni a térkép egyik pontjáról a másikig hol a felszínen hol egy teherautó platóján hol a föld alatt. A nyílpuskát vedd fel mert jól fog jönni a következő pályán is. A Kapuknál: Be kell jutni a várba úgy hogy ne vegyenek észre. Keresd meg a generátorokat és a riasztó kapcsolókat és kapcsold ki. A kapukon keresztül juss el a következő pályára. Shogun: Hayamotot ki kell nyírni - az épület legfelső szintjén van - és a rakéta vezérlő rendszert meg kell szerezni - a pincében berendezett m úzeumban található. Ha megtaláltad a bombát akkor felrobbanthatod a helikoptert is. Két csajtól meg lehet szerezni a titkos belépőkártyákat. Biztos valami jót lehet velük kezdeni, én nem jöttem rá a rejtélyre. Ha kinyírtad és megszerezted lépj le. Alagsori gyilkosság: A felszereléseknél találsz egy füstgránátot. Azt dobd be a szellőzőbe majd menny be a tűzoltó szobába és öltözz be. A legalsó szinten van a számítógépes szoba és az ottani emberkét csapd tarkón a fejszével. Ezután egy szinttel feljebb és lődd szét a számítógépeket ott is, majd a lifttel felfele. Az Északai műszak: Az egyik szobában az asztalon találsz egy belépőkártyát. Menny be vele a szerverrel szemben lévő szobába és ott lődd szét a szerver hűtőjét. Erre az épület másik végéből a rendszergazda átrohan a szerverhez és így kinyitja az ajtót neked. Ha elment helyezd fel a gépre a poloskát. Juss el a "hídig", lődd szét az ablakot, mássz ki és menny át a másik épületbe. A Jackkuzi Pálya: Meg kell ölni a jacuzziban lévő pocakost, a széfből le kell nyúlni a pénzt és a szobrocskát a fal mellől. Lifttel elhagyni a helyszínt. Az egyik szobában ki lehet ütni a biztosítékot így sötét lesz egy kis időre, ezalatt le lehet nyúlni a tárgyakat riadóztatás nélkül. A Bazároknál: Ahmed Zahirt ki kell nyírni (a szakállast) de úgy hogy ne legyen riadó és a térképet meg kell szereznni tőle. Ezután az Amin nevezetű simaarcút kell legyilkolászni. Tőle pedig a kulcsot kell megszerezni. The motorcare interceptor: Találkozni kell az összekötőddel, aki átadja a mesterlövész puskát. El kell helyezkedni a kapuval szemben egy magaslati ponton és amikor jön a konvoly akkor a limóban utazú emberkét ki kell lőni. Vigyázni kell, hogy kéksisakos ne sérüljön. Ha megvan iszkiri a kivonási ponthoz (egy lyuk a falon). The tunnel rat: Be kell jutni a föld alá. A generátort megkeresve nagy sötétséget lehet okozni a kikapcsolásával. Ki lehet szabadítani egy fogjot és meg kell őlni Yussef Husseint. Ha mindenki felszik akkor áram vissza és a lifttel fel lehet emelni a felszínte a csomagot. The city ambush: El kell jutni a város másik végében lévő összekötőhöz. Amikor belépsz nem rád kezd el lövöldözni csak jól be van ásítva. Ezt elsőre nem mondta és újra kellet kezdeni a pályát... Egy rövidke megbeszélés után szól, hogy van két ügynök a városban akik nem jók vele és ki kellene lőni őket és le kell fényképezni a hullájukat. Ha ez megvan és visszamész hozzá a képekkel akkor elárulja a szükséges infókat majd édes kábulatba esik. Mehetsz mostmár a kivonási pontra. Útközben bedob még két ügynököt. szedd ke őket is majd a szobában a szönyegek mögött kell keresni a kijáratot. The death of Haanelore: Be kell jutni a korházba és ott fel kell venni a mérget a megjelölt helyen. Ruhát is jó szerezni lehetőleg betegnek valót. A kulcs az egyik betekszobának a falán van (2 órán át kerestem). Fel az emeletre és a vörös bögyös dokinőt keresd meg. Egy kis szer az itókájába és kis idő múlva már fetreng. A hulláját be kell vonszolni a bezárt szobába - ami már nem is annyira bezárt ha nállad van a kulcs (!!!!2 órán át kerestem!!!!). Simán sétálj le a tengerpartra és csónakázz el. Terminal hospitality: Be kell jutni a korházba és a második emeleten van egy lift ami levisz a pincébe. Ott az egyik műtőben van a szektavezér akit ki kell nyírni. Amikor mész le a kikötőbe, hogy elhagyd a tetthelyet akkor találkozol egy ugyanolyan tetovált tarkójúval mint te magad. Próbáltam kilőni de elfutott és amikor utánna mentem az ajtónál felrobbantam. Szerintem hagyd futni. Úgyis találkoztok még... St. Petersburg revisited: Ki kell nyírni a szakállas fickót akit a képen látsz. Ugyan onnan mint az első szentpétervári küldetésben. DE... Felvettem a lőszert a kijelölt ponton. Beállok, célzok , lövök ... semmi. "Biztosan bemozdultam." Célzok, lővök ... semmi. "De jó vicc! Ez vaktöltény." :-))) Hát igen. Ezután fegyvert kell szerezned és ha felmész a tárgyalóba megláthatod a másik okot, hogy miért nem sikerült volna a küldetés még éles lőszerrel sem. Na mindegy. Az épület másik végében ott áll a kopasz csávó akivel az előző pályán összefutotál. Lődd le. Ezután már csak gyilok mindenkit és irány vissza a metróba. Redemption at gontranno: A genyák hazai terepen támadnak! Legelőször elkezdtem lopózni de ez nem volt tulságosan sikeres ezért egy nagy 'hazafutással' eljutottam a fegyver raktáramhoz és ott agyig felpakoltam magam lőszerrel meg a jó öreg SMG-vel. És indult a tisztogatás... A végén a szakállas meg a túsz-haver bent van a gyóntatószéken. Pár lövés a szomszédból és ki fog jönni a gonoszabbik. Ezután ha lepuffantottad akkor vége is a játéknak

 
NO cuss in chat!
 
Chat
Név:

Üzenet:
0 / 250
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Time
 
Calendar
2024. Szeptember
HKSCPSV
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Vietcong Menu
 
Kill Switch Menu
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kiköt&#245; felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!